Sjuk :(

I lördags var jag på bio med Corinne och sen på kvällen när jag skulle gå ovh lägga mig kände jag att jag började få lite ont i halsen. Sen när jag vaknade på morgonen hade jag jätte ont i halsen men jag fick bara bitta ihop för jag skulle på solflicksdagen och uppträda med min grupp. Det var väl roligt men jag måde sämre och sämre så när jag kom hem gick jag och la mig och sov en stund åå idag är jag hemma. Blir väl hemma imorgon oxå, hoppas iallafall att jag kan komma till skolan av slutet av veckan. Det känns verkligen piss att jag blev sjuk just den här veckan när vi har jätte mycket prov men jag kan inte göra något bara hoppas på att jag blir frisk snart.
Ha det bra !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0